پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده

وابسته به کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده

پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده

وابسته به کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده

پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده
انتشار اخبار فرهنگی هنری، و تحلیل مرتبط با شهرستان آباده

کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده، از سال 1391، به فعالیت در سطح شهر آباده می پردازد.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) : إِنَّ خَیْرَ الرِّجَالِ أَهْلُ الْیَمَنِ، وَ الْإِیمَانُ یَمَانٍ، وَ أَنَا یَمَانِیٌّ

هر جوان مومن انقلابی در هر کجای دنیا ، هر کس حب اهل بیت دارد ، هر کس آرزوی مبارزه با استکبار دارد ، بر سینه ی خود بنویسد : من یمنی هستم . . .  / ما باید سفارش ها و تعابیر عجیب پیامبر مکرم اسلام درمورد یمن و مردم یمن را امروز زنده کنیم . . . / خداوند ان شاءالله تمام جوانان امت اسلامی را یمنی قرار دهد . . .
پوستر من یمنی هستم

سخنان مهم حجت الاسلام پناهیان در مراسم یادبود شهدای یمن:

پیامبر(ص) برای نشان دادن علاقۀ خود به مردم یمن فرمود:«انا یمانی؛ من یمنی‌ام»/ شعار «من یمنی‌ام» را به تأسّی از پیامبر جهانی کنیم/ تعابیر عجیب پیامبر(ص) در مورد مردم «یمن» امروز باید زنده شود/ یمنی‌ها ایمان، فرهنگ، و ارادت ویژه‌ای به اهلبیت(ع) دارند

هر جوان مؤمن انقلابی در هرجای دنیا برسینه‌اش بنویسد: «من یمنی‌ام»/حامیان بیشمار مردم یمن دشمن را وحشت‌زده می‌کند/اگر این شعار گسترش یابد، هدایت‌گر بودنِ پرچم یمانی که مقدمه‌ساز ظهور است بهتر درک می‌شود

مردم یمن تاریخ را ورق خواهند زد/حوادث یمن، مقدمات نشانه‌های ظهور را فراهم می‌کند

«آزادی حرمین شریفین»؛ شعار تازۀ مردم منطقه/تمام گرفتاری‌های جهان اسلام، ناشی از اسارت «حرمین شریفین» توسط آل سعود خبیث

 آرزوی «آزادی حرمین شریفین» پرچمی که مردم یمن به دوش می‌کشند/ بد عمل کردن دشمنان مردم یمن ازالطاف خفیۀ الهی بود که موجب وحدت وبصیرت دوچندان یمنی‌ها شد.


هدایتگرتر بودن پرچم یمانی که در روایات ظهور اشاره شده به چه معناست؟  



کلیپ صوتی کوتاه از سخنرانی استاد پناهیان در مراسم یادبود شهدای یمن :



دریافت
عنوان: کلیپ من یمنی هستم
حجم: 1.75 مگابایت
توضیحات: کلیپ من یمنی هستم



 قیام یوسف زهرا نزدیک خواهد بود . . . 

ان شاءالله ر این عصر بحرانی از خواب غفلت بیدار شویم و بتوانیم خود را اماده کنیم و از یاران ان بر کف حضرت امام مهدی علیه السلام باشیم . . .

اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا

یازهرا.س.

بسم الله الرحمن الرحیم


من یمنی هستم 


پیامبر اکرم (ص) : إِنَّ خَیْرَ الرِّجَالِ أَهْلُ الْیَمَنِ، وَ الْإِیمَانُ یَمَانٍ، وَ أَنَا یَمَانِیٌّ


من یمنی هستم


شعار «من یمنی‌ام» را به تأسّی از پیامبر جهانی کنیم/ حوادث یمن، مقدمات نشانه‌های ظهور را فراهم می‌کند

حضرت حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در مراسم یادبود شهدای یمن که در سازمان بسیج دانشجویی (محل سابق لانۀ جاسوسی) برگزار شد، سخنان مهمی در تبیین نقش حوادث یمن در معادلات منطقه و جهان اسلام و مقدمات ظهور ارائه کرد. پناهیان در بخشی از این سخنرانی ضمن اشاره به علاقۀ شدید پیامبر اکرم(ص) به مردم یمن و ویژگی‌های فرهنگی و ایمان مردم یمن، گفت: 

“یکی از شعارهای خوبی که امروز در همۀ جهان می‌تواند مطرح شود، تأسی به همین کلام رسول خدا(ص) است که فرمود: ««من یمنی هستم؛ أَنَا یَمَانِیٌّ» هر جوان مؤمن انقلابی که در هر کجای دنیا هست و ارادتی به اهل‌بیت(ع) دارد و قدمی در راه مبارزه با استکبار برمی‌دارد، بر سینۀ خودش بنویسد: «من یمنی هستم».


پیامبر(ص) برای نشان دادن علاقۀ خود به مردم یمن فرمود:«انا یمانی؛ من یمنی‌ام»/ شعار «من یمنی‌ام» را به تأسّی از پیامبر جهانی کنیم/ تعابیر عجیب پیامبر(ص) در مورد مردم «یمن» امروز باید زنده شود/ یمنی‌ها ایمان، فرهنگ، و ارادت ویژه‌ای به اهلبیت(ع) دارند
هر جوان مؤمن انقلابی در هرجای دنیا برسینه‌اش بنویسد: «من یمنی‌ام»/حامیان بیشمار مردم یمن دشمن را وحشت‌زده می‌کند/اگر این شعار گسترش یابد، هدایت‌گر بودنِ پرچم یمانی که مقدمه‌ساز ظهور است بهتر درک می‌شود/مردم یمن تاریخ را ورق خواهند زد/حوادث یمن، مقدمات نشانه‌های ظهور را فراهم می‌کند
«آزادی حرمین شریفین»؛ شعار تازۀ مردم منطقه/تمام گرفتاری‌های جهان اسلام، ناشی از اسارت «حرمین شریفین» توسط آل سعود خبیث/ آرزوی «آزادی حرمین شریفین» پرچمی که مردم یمن به دوش می‌کشند/ بد عمل کردن دشمنان مردم یمن ازالطاف خفیۀ الهی بود که موجب وحدت وبصیرت دوچندان یمنی‌ها شد.

هدایتگرتر بودن پرچم یمانی که در روایات ظهور اشاره شده به چه معناست؟ / انقلاب مردم یمن باعث تفکیک بیشتر جبهۀ حق از باطل و روشن شدن چهرۀ اصلی ظالمین مسلمان نما شد و اگر برخی دولت‌ها هنوز وجاهتی نزد بعضی‌ها داشتند، پرچم یمن دارد آنها را روز به روز رسواتر می‌کند و دوستان و دشمنان واقعی بشریت را به مردم دنیا معرفی می‌کند و اسلام تحریف شده‌ای که حکام سعودی به مردم عوام دنیا معرفی می‌کنند با جنایت‌های وحشیانه‌شان رنگ می‌بازد و اسلام اصیل و اسلام واقعی دیده می شود. همین‌ها می‌تواند بخشی از معنای هدایت‌گرتر و روشن‌گرتر بودن پرچم یمن برای مردم باشد.

صوت سخنرانی استاد پناهیان در جلسه شهدای یمن ( من یمنی هستم )



دریافت


منبع : بیان معنوی 


متن مشروح سخنرانی استاد پناهیان : http://bayanmanavi.ir/post/2122

متن خبر پیامکی من یمنی هستم : http://bayanmanavi.ir/post/2123

کمپین من یمنی هستم : ifyemen.blog.ir



بسم الله الرحمن الرحیم


طرح تابستانه رهپویان قران و عترت 2


کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت در تابستان 1394 برگزار میکند :


طرح فرهنگی رهپویان قرآن و عترت 2 

ویژه خواهران و برادران

در رده های سنی مختلف


کلاس های : هنری ، اعتقادی ، معارف قرآن کریم ، سیره ی فرهنگی ائمه ی اطهار.ع. ، کمک های اولیه ،  اسلحه شناسی ، آشنایی با مبانی و اصول جنگ نرم ، مهدویت ، آموزش احکام  ، سیره شهدا ، همراه با برنامه ها و نشست های عمومی فرهنگی ، برنامه های ورزشی و اردو های تابستانه 


علاقمندان جهت ثبت نام میتوانند از تاریخ 1394/3/1 تا 1394/3/20 قبل و بعد از نماز مغرب و عشا به حاج آقا صالحی یا به دفتر کانون رهپویان واقع در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام مراجعه فرمایند .

جهت کسب اطلاع بیشتر میتوانید با شماره ی 09365392649 تماس حاصل فرمایید .






آرمیتا هم، می داند؛ حجابش، کوبنده تر از خون سرخ ”پدر” است، برای دشمن…

او هم در این جبهه بزرگ – جبهه جنود الله در برابر جنود شیطان – انگار همرزم پدر است…

 

 

زنده و سربلند باشی، آرمیتا



آرمیتا


آرمیتا

آرمیتا


هدیه به روح شهدای هسته ای و دانشمند شهید دکتر داریوش رضایی نژاد صلوات


بسم الله الرحمن الرحیم

 

رجب فرصتی برای خداشناسی و خودسازی است و در فضیلت آن همین بس که در صحرای محشر و در میان همه دل نگرانیها، آوایی طنین انداز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود که " این الرجبیون" کجایند کسانی که ماه رجب را محترم شمرده و اعمالی از آن ماه را انجام داده اند؟ و بدین ترتیب آن افراد از دیگران جدا شده و به رضوان الهی داخل می شوند.

 

ماه رجب

امام صادق (علیه السلام) در مورد کرامت و فضیلت این ماه می‌فرماید:

آنگاه که قیامت بر پا شود منادی الهی فریاد می‌زند أین الرجبیون؟ کجایند آنان که ماه رجب را گرامی داشتند و از آن بهره‌ها بردند از آن انبوه جمعیت، گروهی برخیزند که نور جمالشان محشر را روشن کند بر سر آنان تاج‌های شاهی که مرصع به در و یاقوت است قرار دارد و در طرف راست هر نفر از آنان هزار فرشته و در سمت چپ نیز هزار فرشته به او کرامت و تعظیم الهی را تبریک گویند؛ از جانب الهی ندا آید: بندگانم و کنیزانم به عزت و جلالم سوگند، شما را جایگاه و مقام گرامی و عطایای فراوان دهم و شما را در جایی جای دهم که از زیر آن نهرها جاری است و شما در آن جاوید خواهید بود زیرا شما داوطلبانه برای من در ماهی که من بزرگش داشتم روزه گرفتید پس خطاب به فرشتگان فرماید: فرشتگان من بندگان و کنیزان من را به بهشت داخل کنید در اینجا امام فرمودند این پاداش برای کسانی است که یک روز از اول یا وسط یا آخر ماه رجب را روزه بدارند.

 

 

برای درک اهمیت و فضیلت ماه رجب ، شما رو به شنیدن کلیپ صوتی کوتاهی از حضرت استاد علیرضا پناهیان دعوت میکنم . 

 

 

 

 
 

 

ان شاءالله فضیلت این ماه عزیز رو درک کنیم و خودمون رو برای ماه مهمانی ویژه ی خدا آماده کنیم .

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 


وقتی تنها شدی، با خدا باش و هنگامی که تنها نبودی، بی‌خدایی نکن. خدایی که در سکوت همیشه با تو هست و هیچگاه تنهایت نمی‌گذارد و صبورانه منتظر توجه توست تا تو را همراهی کند. بی‌خدا باشی، ضرر می‌کنی.


picture.1





اینکه اگر کسی خدا را فراموش کند خود را نیز فراموش خواهد کرد، بدترین بلایی است که می‌تواند بر سر انسان بیاید.

خودفراموشی وضعیتی است که هیچ انسان خودخواهی حاضر نیست آن را بپذیرد. اگر خودت را فراموش کنی، هیچگاه نمی‌توانی برای حفظ منافعت قدمی برداری و دائما به ضرر خودت اقدام خواهی کرد.

 112


بسم الله الرحمن الرحیم


عَلَیکُم ْ‏بِالسَّخاءِ وَ حُسنِ‏ الخُلقِ‏ فَإِنَّهُما یَزیدانِ‏ الرِّزقَ‏ وَ یو جِبانِ المَحَبَّةَ؛

 

به یکدیگر هدیه بدهید تا محبّت را در میان خود بیفزایید.

تصنیف غررالحکم و دررالکلم  ص378 ، ح8528


:; این وبلاگ جهت اطلاع رسانی اعضای کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت مسجد موسی بن جعفر.ع. آباده و نشر فرهنگ و معارف قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام و انقلاب اسلامی و بازتاب اخبار کانون احداث شده است ;:

: . هر گونه کپی برداری با ذکر نام بلامانع است . :


آدرس کانون : استان فارس ، شهرستان آباده ، خیابان آیت الله سعیدی ، کوچه روبروی حوزه مقاومت امام حسین.ع. ، مسجد امام موسی بن جعفر.ع. کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت



امام زمان (عج):
و مارا از شیعیان دور نگه نمی دارد مگر اعمال بد آنان
که به ما می رسد و برای ما ناخوشایند و دور از انتظار است . . .

اللـهم عجـل لولیـک الفـرج