پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده

وابسته به کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده

پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده

وابسته به کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده

پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده
انتشار اخبار فرهنگی هنری، و تحلیل مرتبط با شهرستان آباده

کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده، از سال 1391، به فعالیت در سطح شهر آباده می پردازد.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش پایگاه خبری نفیر نیوز، دوره آموزش غسل بیماران کرونایی ویژه طلاب خواهر و برادر حوزه های علمیه آباده در محل حوزه علمیه امام صادق علیه السلام آباده برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(علیه السلام آباده) بیان داشت : این دوره با حضور حجت الاسلام همایی معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه شیراز و با حضور 40 نفر از طلاب و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

https://nafirnews.ir/?p=1832

عکس: حمیدرضا الیاسی، پایگاه خبری نفیرنیوز

 

 

 پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن نور شمال فارس نوشت:

 

به اطلاع مخاطبین محترم  پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن نور شمال فارس می رسانیم، به علت اتمام مدت دامنه اختصاصی سایت در تاریخ 30 تیر ماه از سوی شرکت "بیان" ارائه دهنده ی قالب و امکانات حاضر، و عدم امکان تمدید به علت بروز خطای داخلی سیستم از سوی پنل "بیان" ارائه دهنده ی قالب و امکانات حاضر، امکان از دسترس خارج شدن سایت در بعد از 30 تیر 1399 وجود دارد.

لازم به ذکر است، تیم فنی سایت دارالقرآن نور شمال فارس، هر گونه اقدام لازم از قبیل تماس تلفنی، ایمیل و... به مدیریت شرکت "بیان" را انجام داده است اما تا کنون هیچگونه پاسخی از سوی "بیان" دریافت نشده است. هم اکنون نیز در حال تماس و رفع مشکل ایجاد شده می باشیم.

در صورتی که این موضوع از سوی بیان رفع نشود، دامنه Noorabadeh.ir که به نام این مجموعه ثبت شده است نیز، به علت عدم امکان پیاده شدن روی این سیستم ارائه دهنده ی سایت، یا به میزبان دیگری منقل خواهد شد، و در صورت عدم امکان تمدید دامنه بر روی سیستم دیگر ارائه دهنده ی سایت، مجددا در میزبان دیگری سایت را راه اندازی و مطالب را منتقل می نمائیم.

در صورت انتقال سایت بر روی سرور دیگر، تمامی اطلاع رسانی به مخاطبین محترم صورت خواهد گرفت.



برگرفته شده از noorabadeh.ir

 

اعدام موسوی مجد در صدر اخبار دنیا 

 

 

جاسوس موساد اعدام شد

جاسوس متصل به دو شبکه سیا و موساد، سحرگاه امروز به دار مجازات آویخته شد.

جاسوس موساد اعدام شد

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، محمود موسوی مجد که در حوزه‌های مختلف امنیتی، اطلاعاتی را جمع آوری و در اختیار سرویس بیگانه قرار داده بود، سحرگاه امروز دوشنبه اعدام شد.

سید محمود موسوی مجد، فردی بود که هم به سرویس موساد و هم به سرویس سیا وصل شده بود و در قبال اخذ دلار‌های آمریکایی، در حوزه‌های مختلف امنیتی اطلاعاتی را جمع آوری و در اختیار سرویس بیگانه قرار داده بود. یکی از اتهامات این فرد اعلام محل تردد و اسکان سردار شهید سلیمانی و برخی فرماندهان نظامی در ادوار مختلف به سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد بود.

این جاسوس محکوم به اعدام به دلیل تاجر بودن پدرش به همراه خانواده در دهه هفتاد به سوریه می‌رود و در مدارس آنجا تحصیل می‌کند. تسلط او به زبان عربی و انگلیسی باعث می‌شود در شرکتی که با ایران در ارتباط بود به عنوان مترجم مشغول به کار می‌شود و در زمان جنگ سوریه، او با وجود بازگشت خانواده به ایران، در سوریه می‌ماند.

تسلط او به زبان عربی و آشنایی با جغرافیای سوریه او را به نیرو‌های مستشار ایرانی نزدیک کرد و در گروه‌هایی که در ادلب تا لاذقیه حضور داشتند، مسئولیت گرفت. او عضو سازمانی سپاه نبود، ولی با پوشش مترجم توانست به بسیاری از نقاط حساس ورود کند.

نحوه شناسائی این جاسوس

موسوی مجد از طریق تماس یکی از افسران CIA در غرب آسیا به این سرویس جاسوسی وصل می‌شود. این تماس که تحت رصد‌های امنیتی بود موجب شناسایی موسوی مجد شده و از آن پس او تحت رصد نیرو‌های امنیتی قرار می‌گیرد.

رفتار مشکوک او باعث می‌شود تا بررسی‌ها در مورد وی دقیق‌تر شود و ارتباطاتش با شبکه‌ای از افسران اطلاعاتی سیا کشف شود.

موسوی مجد در ازای جاسوسی و افشای اطلاعات در مورد مشخصات یگان‌های مستشاری، جنگ افزارها، سیستم‌های مخابراتی، معرفی فرماندهان و رفت و آمد آن‌ها حتی سردار شهید سلیمانی و موقعیت‌های جغرافیای مراکز مهم و کد‌ها و رمزها، دلار‌های آمریکایی دریافت می‌کرد تا اینکه در همین ایام تحت اشراف اطلاعاتی ایران قرار گرفت و سطح دسترسی هایش کاهش پیدا می‌کند. او پس از جاسوسی آمریکا، به سرویس جاسوسی موساد روی می‌آورد و اطلاعاتی را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. او حتی در برهه‌ای تلاش می‌کند تا به سرویس اطلاعاتی عربستان وصل شود.

اشکال و ایراد دیوان عالی کشور به حکم و تائید دوباره 

موسوی مجد در تاریخ ۱۸ مهرماه ۹۷ بازداشت شد و شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به اتهامات انتسابی وی رسیدگی و در تاریخ ۳ شهریور ۹۸ حکم اعدام وی را صادر کرد که با اشکال و ایراد دیوان عالی کشور حکم دوباره به محکمه بازگشته و دادگاه بار دیگر در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ بررسی مجدد پرونده حکم اعدام وی را تأیید و دوباره پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال کرد و  این حکم در دیوان عالی کشور نیز تأیید شد.

https://www.farsnews.ir/news/13990430000034

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن نور شمال فارس، در راستای تشکیل دبیرخانه ی دائمی قرآن در آباده، صبح روز گذشته 15 تیر 1399، دکتر نیک مرام فرماندار آباده و هیئت همراه، از دارالقرآن نور شمال فارس بازدید کردند و با روش های نوین آموزش مهارت محور که در این مجموعه قرآنی انجام می گیرد آشنا شدند. پس از بازدید و ارزیابی فرماندار و کارشناسان همراه، این فعالیت ها مورد استقبال و تحسین فرماندار واقع شد.

بازدید از مدرسه قرآنی مبین، مدرسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع)، مجموعه دارالقرآن نور و بخشی از دستاورد های هنری و کارگاه های مهارت افزایی این مجموعه، مشاهده گزارش فعالیت های فرهنگی قرآنی این مجموعه از برنامه های این بازدید بود.



 

 

 

 

انتهای پیام/323

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آباده نما، در سالروز تولد امام رضا علیه السلام، خادمان حرم امام رئوف، مطابق رسم هر سال در آباده حضور یافتند، و با خانواده های شهدا، خانواده های مدافعان سلامت، پرستاران بیمارستان، جمعی از کارآفرینان دیدار کردند. این حرکت به همت کاروان زیر سایه خورشید، و با مشارکت دفتر کانون خادمیاران رضوی آباده، و شبکه جوانان رضوی شهرستان آباده صورت گرفت.
گفتنی است، شهرستان آباده به واسطه ارادت خاص مردمانش به هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام ملقب به شهر امام رضا شده است. 
 

در ادامه گزارش تصویری این مراسم را مشاهده نمائید. 

عکس : سجاد حکیمی

 

انتهای پیام/3382

 

http://abadehnama.ir/news/show/3382

به گزارش پایگاه خبری نفیر نیوز، پرچم مزین به نام مبارک امام رضا(علیه السلام) در میدان انقلاب آباده برافراشته شد.
به مناسبت ایام دهه کرامت و ولادت آقا علی بن موسی الرضا (علیه السلام) در مراسمی با اجرای مولودی و مداحی و سرود در وصف امام رضا علیه السلام و … پرچم زیبای مزین به نام امام هشتم، در میدان وردی شهر آباده به اهتزاز در آمد.         

گزارش تصویری این مراسم را مشاهده نمائید. عکس: سجاد حکیمی