پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده

وابسته به کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده

پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده

وابسته به کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده

پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده
انتشار اخبار فرهنگی هنری، و تحلیل مرتبط با شهرستان آباده

کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده، از سال 1391، به فعالیت در سطح شهر آباده می پردازد.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آباده نما، راهپیمایی و اجتماع مردمی حمایت از حجاب، عصر امروز در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر در شهرستان آباده برگزار شد.

این همایش با شکوه، با حضور کثیری از زنان و دختران همراه بود، و حاضرین مسیر مسجد امام حسن مجتبی(ع) تا میدان ولیعصر را پیاده روی کردند.

عصر امروز، خیابان اصلی شهر رنگ و بویی متفاوت داشت. اجتماع مردمی حمایت از حجاب، در آستانه روز دختر، با حضور دختران انقلاب. از نسل اول تا نسل چهارم، چهره شهر را عوض کردند و جانی دوباره به شهر بخشیدند.

شرکت کنندگان در این تجمع در طول مسیر، با خواندن پیام هایی از کسبه و مردم دعوت به حمایت از حجاب نموده، و با اهدای شاخه گل به بانوان شهر، روز دختر را گرامی داشتند.

انتهای پیام/3134

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی