پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده

وابسته به کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده

پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده

وابسته به کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده

پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده
انتشار اخبار فرهنگی هنری، و تحلیل مرتبط با شهرستان آباده

کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده، از سال 1391، به فعالیت در سطح شهر آباده می پردازد.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم


من یمنی هستم 


پیامبر اکرم (ص) : إِنَّ خَیْرَ الرِّجَالِ أَهْلُ الْیَمَنِ، وَ الْإِیمَانُ یَمَانٍ، وَ أَنَا یَمَانِیٌّ


من یمنی هستم


شعار «من یمنی‌ام» را به تأسّی از پیامبر جهانی کنیم/ حوادث یمن، مقدمات نشانه‌های ظهور را فراهم می‌کند

حضرت حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در مراسم یادبود شهدای یمن که در سازمان بسیج دانشجویی (محل سابق لانۀ جاسوسی) برگزار شد، سخنان مهمی در تبیین نقش حوادث یمن در معادلات منطقه و جهان اسلام و مقدمات ظهور ارائه کرد. پناهیان در بخشی از این سخنرانی ضمن اشاره به علاقۀ شدید پیامبر اکرم(ص) به مردم یمن و ویژگی‌های فرهنگی و ایمان مردم یمن، گفت: 

“یکی از شعارهای خوبی که امروز در همۀ جهان می‌تواند مطرح شود، تأسی به همین کلام رسول خدا(ص) است که فرمود: ««من یمنی هستم؛ أَنَا یَمَانِیٌّ» هر جوان مؤمن انقلابی که در هر کجای دنیا هست و ارادتی به اهل‌بیت(ع) دارد و قدمی در راه مبارزه با استکبار برمی‌دارد، بر سینۀ خودش بنویسد: «من یمنی هستم».


پیامبر(ص) برای نشان دادن علاقۀ خود به مردم یمن فرمود:«انا یمانی؛ من یمنی‌ام»/ شعار «من یمنی‌ام» را به تأسّی از پیامبر جهانی کنیم/ تعابیر عجیب پیامبر(ص) در مورد مردم «یمن» امروز باید زنده شود/ یمنی‌ها ایمان، فرهنگ، و ارادت ویژه‌ای به اهلبیت(ع) دارند
هر جوان مؤمن انقلابی در هرجای دنیا برسینه‌اش بنویسد: «من یمنی‌ام»/حامیان بیشمار مردم یمن دشمن را وحشت‌زده می‌کند/اگر این شعار گسترش یابد، هدایت‌گر بودنِ پرچم یمانی که مقدمه‌ساز ظهور است بهتر درک می‌شود/مردم یمن تاریخ را ورق خواهند زد/حوادث یمن، مقدمات نشانه‌های ظهور را فراهم می‌کند
«آزادی حرمین شریفین»؛ شعار تازۀ مردم منطقه/تمام گرفتاری‌های جهان اسلام، ناشی از اسارت «حرمین شریفین» توسط آل سعود خبیث/ آرزوی «آزادی حرمین شریفین» پرچمی که مردم یمن به دوش می‌کشند/ بد عمل کردن دشمنان مردم یمن ازالطاف خفیۀ الهی بود که موجب وحدت وبصیرت دوچندان یمنی‌ها شد.

هدایتگرتر بودن پرچم یمانی که در روایات ظهور اشاره شده به چه معناست؟ / انقلاب مردم یمن باعث تفکیک بیشتر جبهۀ حق از باطل و روشن شدن چهرۀ اصلی ظالمین مسلمان نما شد و اگر برخی دولت‌ها هنوز وجاهتی نزد بعضی‌ها داشتند، پرچم یمن دارد آنها را روز به روز رسواتر می‌کند و دوستان و دشمنان واقعی بشریت را به مردم دنیا معرفی می‌کند و اسلام تحریف شده‌ای که حکام سعودی به مردم عوام دنیا معرفی می‌کنند با جنایت‌های وحشیانه‌شان رنگ می‌بازد و اسلام اصیل و اسلام واقعی دیده می شود. همین‌ها می‌تواند بخشی از معنای هدایت‌گرتر و روشن‌گرتر بودن پرچم یمن برای مردم باشد.

صوت سخنرانی استاد پناهیان در جلسه شهدای یمن ( من یمنی هستم )



دریافت


منبع : بیان معنوی 


متن مشروح سخنرانی استاد پناهیان : http://bayanmanavi.ir/post/2122

متن خبر پیامکی من یمنی هستم : http://bayanmanavi.ir/post/2123

کمپین من یمنی هستم : ifyemen.blog.ir



نظرات  (۱)

۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۵۶ سـجــا د حکیمی
من یمنی هستم . . . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی