پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده

وابسته به کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده

پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده

وابسته به کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده

پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده
انتشار اخبار فرهنگی هنری، و تحلیل مرتبط با شهرستان آباده

کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده، از سال 1391، به فعالیت در سطح شهر آباده می پردازد.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) : إِنَّ خَیْرَ الرِّجَالِ أَهْلُ الْیَمَنِ، وَ الْإِیمَانُ یَمَانٍ، وَ أَنَا یَمَانِیٌّ

هر جوان مومن انقلابی در هر کجای دنیا ، هر کس حب اهل بیت دارد ، هر کس آرزوی مبارزه با استکبار دارد ، بر سینه ی خود بنویسد : من یمنی هستم . . .  / ما باید سفارش ها و تعابیر عجیب پیامبر مکرم اسلام درمورد یمن و مردم یمن را امروز زنده کنیم . . . / خداوند ان شاءالله تمام جوانان امت اسلامی را یمنی قرار دهد . . .
پوستر من یمنی هستم

سخنان مهم حجت الاسلام پناهیان در مراسم یادبود شهدای یمن:

پیامبر(ص) برای نشان دادن علاقۀ خود به مردم یمن فرمود:«انا یمانی؛ من یمنی‌ام»/ شعار «من یمنی‌ام» را به تأسّی از پیامبر جهانی کنیم/ تعابیر عجیب پیامبر(ص) در مورد مردم «یمن» امروز باید زنده شود/ یمنی‌ها ایمان، فرهنگ، و ارادت ویژه‌ای به اهلبیت(ع) دارند

هر جوان مؤمن انقلابی در هرجای دنیا برسینه‌اش بنویسد: «من یمنی‌ام»/حامیان بیشمار مردم یمن دشمن را وحشت‌زده می‌کند/اگر این شعار گسترش یابد، هدایت‌گر بودنِ پرچم یمانی که مقدمه‌ساز ظهور است بهتر درک می‌شود

مردم یمن تاریخ را ورق خواهند زد/حوادث یمن، مقدمات نشانه‌های ظهور را فراهم می‌کند

«آزادی حرمین شریفین»؛ شعار تازۀ مردم منطقه/تمام گرفتاری‌های جهان اسلام، ناشی از اسارت «حرمین شریفین» توسط آل سعود خبیث

 آرزوی «آزادی حرمین شریفین» پرچمی که مردم یمن به دوش می‌کشند/ بد عمل کردن دشمنان مردم یمن ازالطاف خفیۀ الهی بود که موجب وحدت وبصیرت دوچندان یمنی‌ها شد.


هدایتگرتر بودن پرچم یمانی که در روایات ظهور اشاره شده به چه معناست؟  



کلیپ صوتی کوتاه از سخنرانی استاد پناهیان در مراسم یادبود شهدای یمن :



دریافت
عنوان: کلیپ من یمنی هستم
حجم: 1.75 مگابایت
توضیحات: کلیپ من یمنی هستم



 قیام یوسف زهرا نزدیک خواهد بود . . . 

ان شاءالله ر این عصر بحرانی از خواب غفلت بیدار شویم و بتوانیم خود را اماده کنیم و از یاران ان بر کف حضرت امام مهدی علیه السلام باشیم . . .

اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا

یازهرا.س.

نظرات  (۲)

۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۲۹ سـجــا د حکیمی
من یمنی هستم . . .
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۲۰ حسین فولادزاده
ابزار وبلاگ مخصوص من یمنی ام:
http://ifyemen.blog.ir/post/7
پاسخ:
سلام . ممنون از نظرتون 

یازهرا.س.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی