پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده

وابسته به کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده

پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده

وابسته به کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده

پایگاه اطلاع رسانی رهپویان آباده
انتشار اخبار فرهنگی هنری، و تحلیل مرتبط با شهرستان آباده

کانون فرهنگی رهپویان قرآن و عترت شهرستان آباده، از سال 1391، به فعالیت در سطح شهر آباده می پردازد.
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس گفت: بسیج، مخالف یا موازی و مقابل هیچ سازمان، نهاد، ارگان و سازمانی نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار، یدالله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس سه شنبه ۲۱ خرداد در مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج سازندگی و فضای مجازی سپاه فجر استان فارس، با بیان اینکه فلسفه ایجاد بسیج استفاده از تمام ظرفیت‌های مردمی بوده است، اظهار کرد: این سازمان در مقابل یا حتی موازات هیچ نهاد و سازمان و اداره‌ای نیست.

وی با بیان اینکه به طور مشخص سازمان بسیج نه در تقابل، نه در مخالفت و نه حتی در موازات دیگر ادارات و سازمان‌ها است، ادامه داد: هنر سازمان بسیج براساس فلسفه تشکیلش این است که با استفاده از ظرفیت مردم به کمک دیگر ارگان‌ها برود و بسیج سازندگی هم یکی از این ساختار‌ها است.

یدالله بوعلی با بیان اینکه فلسفه ایجاد بسیج استفاده از ظرفیت مردم بوده است، افزود: اینکه بسیج برای استفاده از این مفهوم بدان معناست که هر جا مشکلی به وجود می‌آید یا کار بزرگی است که از عهده سازمان مربوطه خارج باشد، باید مردم ورود کنند و مسئول هماهنگی، آموزش و همکاری را بسیج به عهده دارد و بسیج سازندگی هم جزئی از این مجموعه بسیج است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی اضافه کرد: واقعیت امر این است که تشکیل بسیج سازندگی، با هدف اینکه بعضی از خدمات سازمان‌ها و ارگان‌ها را به عهده بگیرد تشکیل نشده و فقط برای همراهی و مکمل بودن برای انجام بهتر کار‌ها است.

وی تصریح کرد: کار بسیج سازندگی تولید، به عهده گرفتن مسئولیت علمی و سایر موارد نیست بلکه کار این است که در هر عرصه‌ای که می‌تواند به توسعه علمی و تولید کشور کمک کند.

بوعلی گفت: همه ما اگر دارای یک تفکر باشیم و باید بدانیم که قرار نیست ما دیگران را ناکارآمد جلوه دهیم. بلکه باید در دل مردم و همراه مردم باشیم و همراه و هم و به مسئولان یاری دهیم و مردم نیز خودشان حضور نیرو‌های بسیج را می‌فهمند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با اشاره به فعالیت‌های سازمان فضای مجازی نیز اظهار کرد: می‌توانیم مطالبات و دیدگاه خود را در مورد فضای مجازی بیان کنیم و از این ظرفیت استفاده بهینه برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب کنیم.

در این مراسم با قدردانی از عبدالحمید اسماعیلی، سرورزاده به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج سازندگی استان فارس انتخاب شد.

همچنین از تلاش‌های محمدجواد کهندل‌پور قدردانی و محمدجواد دوستدار به عنوان رئیس جدید سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس منصوب شد.

انتهای پیام/چ

صحبت های جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج سازندگی و فضای مجازی سپاه فجر فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی